Translate

donderdag 23 februari 2012

Schattig toch????

Hier ben ik dus de afgelopen dagen druk mee bezig geweest.
Het beertje is gehaakt met de bontsteek wat dus inhield dat je daar heel wat garen voor kwijt bent
en ja wat wil het geval ik had nog 2 1/2 bol oranje en maar hopen dat dit genoeg zou zijn ,maar al gaande weg kwam ik tot de conclusie dat ik niet genoeg had en tot overmaat van ramp wist ik dat dit de laatste bolletjes babyoranje was en ja wat doe je dan even neuzen tussen het garen wat ik had en vond dus ook nog 2 bolletjes geel nou een mooie combi tenminste dat vind ik dan he!

2 opmerkingen:

  1. Very cute!

    Ik heb een Blog-Award aan jou doorgegeven.
    Zie mijn blog voor meer details.

    Groetjes,

    Monique

    http://scraponique.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen