Translate

dinsdag 18 maart 2014

even de link van mijn grote en kleine paasverrassingsmandjes!!

hier kun je het patroon vinden van mijn eigen ontwerp paas verrassingsmandje ik heb het even naar boven gehaald zodat er nog op tijd voor pasen mee begonnen kan worden hier telt precies hetzelfde als voor al mijn patronen hier op mijn blog alleen voor eigen gebruik niet voor commerciƫle doeleinden bij het maken van iets van mijn blog graag een verwijzing naar mijn blog !!!!!!!!!


http://zwaantjecreatief.blogspot.nl/2013/09/uitslag-en-het-gewonnen-patroon.html

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattige konijntjes in mandjes. Dank je voor de link naar het patroon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je paasmandjes ook heel schattig en wil ze ook graag mƔken maar kan het patroon niet vinden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. even de link onder de foto kopiƫren en plakken in de balk dan kom je kom je bij het patroon

      Verwijderen